Moeite (niet waard).

Waar ik wat moeite mee heb is het volgende: wanneer je iets hebt gekocht dien je in te gaan loggen. Dat op zich is geen probleem, ware het niet dat wanneer ik daar te vinden ben het bestellen niet meer lukt. Dan zegt mijn scherm dat ik niet kan inloggen onder de noemer ‘oeps, er is iets misgegaan.’ Lekker dan denk ik, terwijl waarschijnlijk mijn bloeddruk oploopt. Dan heb ik zin om de boel de boel te laten en me elders te gaan vermeien. Maar nieuwsgierigheid wint het en alras ben ik wederom op die site te vinden. Probeer het nog een keer en nog een keer en daarna haak is alsnog af. Terwijl ik juist zo lekker bezig was. Nu weet ik wel dat ik over het algemeen geduld kan gaan opbrengen, maar ook mijn geduld kent een einde. En waar wordt verondersteld dat geduld een schone zaak is, heeft het er veel van dat mijn geduld vuil is gaan worden. En waar Robijn garant staat, heb ik daar geen behoefte aan. Om over de vuile was die buiten wordt gehangen, dan maar weer te zwijgen. Al met al een bericht dat er weinig toe doet, hooguit dat ik op deze manier nog steeds mijn frustraties weet te kanaliseren.

En ook dat zorgt voor een bepaalde opluchting!