Het zal wel

Neen maar, het kan niet op! Een volgende afspraak met een specialist staat op mijn programma. Zal telefonisch op de hoogte worden gebracht en in afwachting daarvan kan ik me vast opmaken voor de volgende ingreep. Dat de kosten navenant zullen toenemen, komt mijn ziektekostenverzekering bepaald niet ten goede. Daar de prijzen in de zorg voornamelijk stijgen, daar ben ik dan debet aan. Maar wat hoogst vervelend is, is dat het mijn humeur niet bepaald ten goede komt. Alhoewel de nodige boeken voor voldoende afleiding kunnen zorgen. Of mijn gestruin op de vermaledijde internet. Waar ik dan weer de nodige sporen achter laat. Maar… ook ik laat me nog steeds verrassen. Blijkt dat de Flessenpost niet ter ziele is, edoch door omstandigheden wat later is verschenen. En waar ik een noodgreep heb toegepast door op mijn blog mijn bijdragen naar voren te brengen, blijkt achteraf dat ik ietwat te vroeg van mij heb laten zien. Zo begint het al aardig uit te zien als vormen van ‘uitjes’ waar ik bepaald niet naar uitkijk. Het ziekenhuis wacht mij, de onderzoeken zullen een bepaalde tijd in beslag gaan nemen en het zijn mensen die zorg voor mij dragen. En dat zorgt er dan voor dat de tijd aan wachten, bepaald niet aan mij voorbij gaat. Ik dien het daarmee te doen, ben verheugd dat er zo voor mij gezorgd kan worden, maar zal blij zijn wanneer het eindelijk weer eens de goede kant op gaat.

Dat de fut verdwijnt en dat de mogelijke put gedempt wordt!