de SCHAAR.

Het is zover! De schaar erin. Neen, dit keer niet bij de kapper maar Marlies hanteert ook een schaar. het wilde is eraf, het woeste zal nog wel even blijven. Dat neemt niet weg dat er in ieder geval iets aan mijn wilde haren is gedaan. Tot opluchting van Ria die al meerdere malen de suggestie heeft gedaan om naar de kapper te gaan, vergeefs in zekere zin. Enigszins opgeknapt en geenszins afgeknapt. En dat er momenten zijn die ik het liefst achter mij laat, ook dat is een gegeven. Maar ook hier valt wederom mee te leven. Het moet zoals het gaat en het gaat zoals het moet. Daar valt geen speld tussen te krijgen.

Maar wat het mooiste is: ik hoef geen haarspeldjes!